.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرورت توسعه صنعت نمایشگاهی در مازندران
رئیس سازمان بازرگانی استان مازندران گفت: صنعت نمایشگاه در استان مازندران رشد مناسبی نداشته است که برای جبران باید بخش خصوصی را در این زمینه فعال کرد...
ضرورت توسعه صنعت نمایشگاهی در مازندران

رئیس سازمان بازرگانی استان مازندران گفت: توسعه صنعت نمایشگاهی به عنوان یک مزیت در استان مطرح می باشد.

به گزارش شمال نیوز ، عباسعلی وفایی نژاد افزود: باید بحث نمایشگاه را در استان تقویت و توانمندی استان را در سطح برگزاری نمایشگاه به خوبی اطلاع رسانی و ترویج کنیم.

وی ادامه داد: در عرصه نمایشگاهی باید توان رقابتی و پتانیسل های خود و سایر استان ها را در استان به نمایش بگذاریم.

وفایی نژاد اظهار داشت: بخشی از رشد و توسعه صنعت نمایشگاهی ، به اطلاع رسانی و دست یابی به آخرین صنعت و تکنولوژی در بخش های مختلف اعم از کیفیت، نوع محصول و سایر مشخصات وابسته است.

وی با اشاره به اینکه در بخش خصوصی هیچ منعی برای رقابت وجود ندارد گفت: به عنوان یک مزیت هرکجا که قابلیت برگزاری نمایشگاه احساس شود از سرمایه گذارها استقبال و حمایت می کنیم.

رئیس سازمان بازرگانی استان مازندران خاطرنشان کرد: صنعت نمایشگاه در استان مازندران رشد مناسبی نداشته است که برای جبران باید بخش خصوصی را در این  زمینه فعال کرد.

وی تصریح کرد: در کنار تلاش مسئولین ارشد استان ، بخش خصوصی هم باید شرایط مناسبی برای توسعه مجموعه نمایشگاهی در استان فراهم کند.

وفایی نژاد افزود: همه ساله در دو ایام مهم که یکی آغاز سال نو و دیگر ایام بازگشایی مدارس که امسال مقارن با ایام مبارک ماه رمضان است برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در دستور کار قرار دارد که سعی میشود نیاز شهروندان برطرف شود.

وی گفت: در نمایشگاه پاییزه امسال با توجه به فصل بازگشایی مدارس و ماه مبارک رمضان از 15 شهریور در تمام شهرستان ها عرضه مستقیم کالاها را داریم که کالاهای ضروری اعم از پوشاک ، لوازم التحریر، پروتئین ، مرغ و سایر کالاهای ضروری عرضه خواهد شد.

وفایی نژاد بیان داشت: در برگزاری هر نمایشگاه دو مقوله عرضه نیازهای شهروندان بصورت تجمعی و دیگری حذف عامل واسطه مورد توجه است که باعث می شود کالاها از 15 تا 20 درصد پایین تر از قیمت بازار عرضه شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 تير 1388
آقای استاندار محترم مازندران ، خبرنگاران محترم : چرا مجتمع تفریحی سد شهید رجایی و استخر تربیت بدنی داراب ساری تعطیل شد ؟! چرا مردم را به استخر اداره برق ساری راه نمی دهند ؟ مردم ساری نگرانند ؟! آیا به رئیس جمهور شکایت کنند ؟
دهخدا 25 تير 1388
بهتره اول نمایشگاه بین المللی استان و وضعیت اونو مشخص کنید و از اون چاله فاضلاب کنار رودخانه برشدارین یجا بزارین که فرودگاه با بندر با ترانزیت اصلی با ایستگاه قطار با نیروگاه و به شهرکهای صنعتی نزدیک باشه...آخه تو اون خراب شده شما چی دیدین نمایشگاه ساختین با اون ساختمون عتیقش...شرکت ها عمرا بیان اونجا.....خیلیا شاید دفعه اول باین ولی بعدش نمیان...آبروی استانو بخرید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.